Regidoria de Participació i Ciutadania
Activitats celebració Dia Internacional de la Dona Treballadora 2021
Enguany l’Ajuntament de Campredó va preparar un programa nodrit d'activitats en commemoració del Dia Internacional de la Dona Treballadora. Es van avançar a dissabte 6 de març per respectar la convocatòria de vaga feminista del dia 8. Anteriorment s'havia creat un logotip, obra de l'alumne Lluc Carles del batxillerat artístic de l'institut Dertosa, al qual se li van incorporar 8 frases reivindicatives del paper de la dona a la societat, així com amb l'enregistrament de vídeos diversos que es difongueren a través de les xarxes socials de l'ajuntament.
Al matí del dia 6 va tindre lloc l'activitat Petjades en un mur de la zona lúdico-esportiva, en el qual es van deixar les penjades corresponents que homenatjaven les dones.
Més tard, l'espectacle de circ "I ara què?", de la companyia Punto Zero, va portar a escena una crítica punyent a tots els estereotips que empresonen la dona actual i el cant de victòria i d'alliberament de la dona que malgrat les limitacions i les imposicions socials aconsegueix volar alt.
A la tarda, la rapsoda Sílvia Panisello va realitzar un conta contes, “La història dels Bonobos”, uns personatges amb ulleres que tot i les seues diferències, lluiten per ser iguals.